تبلیغات
my-personal-notes - پیشنهاد فروش شما چیست؟

امروز:

پیشنهاد فروش شما چیست؟

با مشاهده روزنامه‌ها و مجله‌ها می‌بینیم اکثرا ٌ تبلیغات مشابه یکدیگر خیلی عمومی ‌هستند . همگی آن‌ها به‌طور غیرمستقیم می‌گویند: «بیایید از ما بخرید، تا ما سود ببریم و ثروتمند شویم.» ولی به این سوال جواب نمی‌دهند که برای چه باید از آنها خرید کنیم.


طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

حال این تبلیغات را با تبلیغی مقایسه بکنید که به‌طور خاص، بسته‌ای ویژه از کالاها خدمات را با قیمتی ویِژگزینشه جهت افرادی ویِژگزینشه معرفی می‌کند. چنین تبلیغی در بین ده‌ها تبلیغ در همان زمینه متمایز خواهد شد اقطعا ل فروش ارتقا می‌یابد.
تبلیغات خود را ویِژگزینشه سازید

تبلیغات خاص و مفرق همواره موردتوجه قرار می‌گیرد. یکی از موارد خیلی مهم جهت مفرق بودن، ارائه قیمت توجیه آن است. خیلی ی از رقیبان قیمت‌ها را به‌راحتی در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌دهد همین طور قیمت را توجیه نمی‌کنند. بارها از فروشنده پرسیده‌ام چرا این پیراهن گران‌تر است و او می‌گوید چون کیفیتش خوبتر است. چنین پاسخ‌هایی کافی نیستند. تعریف کیفیت بهتر چیست؟

در تبلیغات خود قیمت را توجیه بکنید توضیح دهیدکه مشتری با پرداخت قیمت، چه ویژگی ها یی به‌دست خواهد آورد. همچنین حس آنی ت را در مشتری برانگیزید تا بلافاصله به خرید اقدام نماید .
توصیه اتی که به‌سرعت فروش را افزایش می‌دهند

وقتی مجموعه کالاها قیمت آن‌ها را معین کردید، نوبت به ارائه توصیه ات فروش مناسب می‌رسد. توصیه های فروش آزموده‌شده‌ای وجود دارند که به‌محض به‌کارگیری فروشتان را بیشتر شدن خواهند داد. بر‌خلاف روش‌هایی مانند برگزاری تبلیغات دو وهله ‌ای، هدف اینروش فروش مستقیم محصولات است. در اینآموزش قیمت محصول را ذکر کرده وآن‌را با اطلاعات مکمل توجیه می‌کنید که باعث می‌شود کالای شما زیاد با‌ارزش به‌نظر برسد، پس با ایجاد حس آنی ت دلیل ی به خواننده می‌دهید تا او فوراً با بخش فروش ارتباط گرفته این توصیه فروش را از دست ندهد.

با اینکه این نوع پیشنهاد ات فروش اکثرا ً به‌صورت کتبی انجام می‌شوند، اما کارکنان فروش باید در مورد پیشنهاد ، تمام اعتراضات ممکن در مورد قیمت، کالاها یا خدمات وبقیه جنبه‌های معلت ه روش ببینند.
انواع توصیه های فروش

در این بخش به نمونه‌های اثبات‌شده‌ای از توصیه ات فروش مستقیم می‌پردازیم که خواننده را وادار به كار سریع جهت خرید از شما می‌کند.
پیشنهاد ات با مدت محدود

این نوع پیشنهاد ات مدت‌دار،راهنمای مورد‌علاقه من در فروش است. مشتریان همواره تمایل به تعلل دارند. آنان حتی خرید محصولات ی را که کاملاً ضروری به‌نظر می‌رسد، به تعویق می‌اندازند. با ارائه توصیه ات با مدت زمانی محدود بر این مساله فائق می‌آیید.

در پیام‌های توصیه فروش، دلیل ی ارائه کرده و فروش جهت را تا مدت محدودی ادامه دهید. مثلاً به مشتری بگویید به تمام افرادی که تا انتها ساعت کاری چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت سفارش خود را ثبت کنند، کتاب رایگان جایزه داده خواهد شد.

آن دسته از مشتریان محصولات آموزش ی من که از شهرستان‌ها ارتباط می‌گیرند، ابتدا زیاد پر انگیزه هستند ، اما زمان ی در می‌یابند که برای پرداخت می بایست به بانک مراجعه کنند، این‌کار را به تعویق انداخته و بعد از چند روز به فراموشی می‌سپارند. اما امکان پرداخت آنلاین در وبسایت وجود دارد، ولی برخی از مشتریان کارت بانکی با رمز دوم فعال ندارند یا از خرید اینترنتی وا تمام دارند.

راه‌حلی یافته‌ام که زیاد موثر واقع می‌شود؛ به‌این ترتیب که هرگاه مشتریان ارتباط می‌گیرند تا در مورد روش خرید سؤال کنند، به آن‌ها توضیح می‌دهم که نامشان محصول درخواستی را یادداشت کرده ‌ام و یک توصیه بهتر جهت شان دارم. چنانچه تا انتها ساعت کاری همان روز وجه را پرداخت کنند، محصول دیگر به‌عنوان جایزه برای شان می‌فرستم چنانچه خرید به فردا موکول شود، این جایزه به آنان تعلق نخواهد گرفت.

چندین مشتری تا به‌حال ارتباط گرفته گفته‌اند که بانک شلوغ بوده و نتوانسته‌اند وجه را پرداخت کنند و تقاضای تمدید این فرصت را تا صبح روز بعد کرده ‌اند و در نهایت خرید کرده ‌اند.

به‌طور کلی خریداران وقت ی در‌می‌یابند فرصت ویژه‌ای فراهم شده، ولی به‌زودی انتها خواهد یافت، تمایل خیلی به خرید پیدا می‌کنند. چنانچه هیچ پیشنهاد مضخصی نداشته باشیم، اکثرا خرید تا میزان ممکن به تعویق می‌افتد و در بسیار زیاد ی از موارد به فراموشی سپرده می‌شود.
توصیه ات تخفیف قیمت

من شخصاً علاقه‌ای به تخفیف قیمت کالاها ندارم، زیرا فکر می‌کنم تخفیف ذهنیت نامناسبی را به مشتری منتقل می‌کند. زیرا وقتی خودتان فکر بکنید محصول یا خدمتتان ارزشی ندارد، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد. بسیاری از افراد همین فکر را خواهند کرد.

اما درصورتی ‌که ی موجه جهت تخفیف دارید، این‌گونه توصیه ات می‌توانند موثر واقع شوند. مثلاً چنانچه کار شما فروش لپ‌تاپ است و به‌تازگی تغییراتی در عرضه کالای خود ایجاد کرده اید، می‌توانید بگویید:

ما عرضه سری جدید لپ‌تاپ‌ها را شروع کرده ‌ایم. ولی مقادیر بسیار زیاد ی از سری قبلی که کارائی بسیار زیاد بهتر ی دارند باقی مانده است. این اقلام هنوز هم سیستم ‌های فوق‌العاده‌ای هستند . ما سرمایه‌گذاری سنگینی در خط جدید انجام داده‌ایم و در حال حاضر می‌خواهیم موجودی انبار قبلی را به‌سرعت به فروش برسانیم.

ما ۱۲۷ لپ‌تاپ در انبار داریم. برای به‌وجود آوردن فرصت بی‌شبیه جهت شما، آن‌ها را نه به قیمت اصلی ۸۹۰ هزار تومان، بلکه جهت تامین نرخ ‌هایمان تنها با قیمت ۵۳۹۷۰۰ تومان عرضه می‌کنیم.

به قیمت ویِژگزینشه ۵۳۹۷۰۰ تومان دقت بکنید که بسیار زیاد قابل‌قبول‌تر از ۵۵۰ هزار تومان است. به منطقی ارائه‌شده برای كم شدن قیمت نیز توجه بکنید .
پیشنهاد عرضه با تعداد محدود

پیشنهاد عرضه محدود، جهت هر نوع محصول، خدمت یا قرارداد مشاوره که افراد می بایست واقعا ً مشتاق باشند تا آن‌را بخرند، موثر است.

در واقع اینروش آن‌قدر موثر است که گاهی وقتها می‌ارزد که عرضه خود را به‌صورت هدفمند محدود بکنید . به‌عنوان مثال، اگر کار شما ارائه مشاوره برای ایجاد سود بیشتر در کسب‌و‌کار است، قطعاً نمی‌توانید به مشتریان نامحدودی رسیدگی بکنید . فرض بکنید با محاسبه زمان لازم جهت هر مشتری و زمان مورد‌نیاز جهت بقیه کار ‌ها مشتمل بر بازاریابی خدماتتان به این نتیجه رسیدید که در ماه نمی‌توانید بیش از پانزده الی بیست مشتری داشته باشید. از آنجا که در هر صورت مجبورید تعداد مشتریان خود را محدود نگه دارید پس جهت چه عرضه محدود را جزئی از توصیه نسازید؟
توصیه «اجازه ندهید رقبا زودتر اقدام کنند»

این نوع پیشنهاد ات، یکی از خوب ‌ترین توصیه ات است که اما همواره قابل‌مصرف نیست. در اینآموزش با به‌وجود آوردن روحیه رقابتی باعث می‌شوید افراد جهت از دست ندادن فرصت و به‌دست آوردن محصول یا خدمات به شما هجوم آورند.

ما محصول آموزش ی خاصی جهت فروشندگان خدمات بیمه‌ای تهیه کرده ‌ایم و هر ماه فقط تعداد معین ی از آن‌را به‌فروش می‌رسانیم و دلیل ما برای خریداران آن است که چنانچه این مطالب در اختیار همه ‌ رقیبان باشد، روش‌های آموزش داده‌ شده دیگر منحصر‌به‌فرد نخواهند بود. در تبلیغات خود بازاریابان بیمه را تشویق می‌کنیم این بسته آموزش ی را بخرند، قبل از آن‌که رقیبان آن‌را خریداری کنند. این امر آنها را به اقدام بسیار زیاد سریع و بدون تصمیم‌گیری‌های زیاد وادار می‌کند. در این روش، با کمیاب ساختن کالایی که اگر به‌دست رقیبان بیافتد آن‌ها را در موقعیت بهتری قرار خواهد داد، سود خود را ارتقا می‌دهیم.

بناربن سعی بکنید همواره پیشنهاد ات معین ی جهت مخاطب خود داشته باشید. مشتریان با محصولات بی‌شماری احاطه شده‌اند فروش کار راحتی نیست. ارائه یک پیشنهاد معین می‌تواند فریاند تصمیم‌گیری را جهت مشتری آسان سازد و فروش شما بیشتر شدن می‌یابد.


نوشته شده در : چهارشنبه 21 بهمن 1394  توسط : میهن رجیستر.    نظرات() .

foot pain ball
شنبه 17 تیر 1396 11:19 ق.ظ
I leave a response whenever I especially enjoy a post on a website or I have something to contribute to the discussion. Usually it
is a result of the fire communicated in the article I looked at.
And after this article my-personal-notes - پیشنهاد فروش شما چیست؟.
I was moved enough to leave a thought ;) I actually do have 2 questions
for you if you don't mind. Could it be simply me or does it
look as if like a few of the comments appear like they are left by brain dead folks?
:-P And, if you are posting at other sites, I'd like to follow anything fresh you have
to post. Would you list the complete urls of your social pages like your
twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
woke up with a foot pain
سه شنبه 6 تیر 1396 06:42 ق.ظ
These are genuinely impressive ideas in regarding blogging.
You have touched some good points here. Any way keep up wrinting.
http://nauseatingmirth34.exteen.com/20150819/hammer-toe-causes-and-treatments
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 02:37 ب.ظ
Sweet blog! I found it while searching on Yahoo
News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!

Many thanks
BHW
دوشنبه 28 فروردین 1396 09:46 ب.ظ
I am curious to find out what blog platform you are utilizing?
I'm experiencing some small security issues with my latest site and I'd like to find something
more risk-free. Do you have any recommendations?
BHW
پنجشنبه 24 فروردین 1396 04:38 ق.ظ
Do you mind if I quote a couple of your articles as
long as I provide credit and sources back to your website?
My blog is in the exact same niche as yours and my users would truly benefit from some of
the information you provide here. Please let me know if this alright with you.
Thanks a lot!
manicure
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:45 ب.ظ
Why visitors still use to read news papers when in this technological
globe all is available on net?
گروه پروانه
پنجشنبه 22 بهمن 1394 08:53 ب.ظ
با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ
گروه پروانه برای افزایش بازدید وبلاگ شما اقدام به ارسال پیام به وبلاگها میکند.
اگر میخواید بازدید وبلاگتون افزایش پیدا کنه به ما سری بزنید.
موفق باشید!
minoo
چهارشنبه 21 بهمن 1394 11:51 ق.ظ
دوست داری با سایت های تبادل لینکی که در صفحات اول گوگل هستند آشنا بشی؟ بله...خوب پس سریع بیا
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر